Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

2η Απάντηση

http://www.islandanarchy.com/t1910-topic



αφού μας δώσατε το μάθημα μας, όπως λέτε, και τώρα θα είμαστε πιο προσεκτικοί
ας τελειώσουμε και την συζήτηση


πάντως ακόμα και έτσι να είναι τα πράγματα όπως τα λέτε, οι Α-Α-Α υπάρχετε ως κριτική επιτροπή γιατί οι Φάλιες υπήρξαν και έδρασαν .
και αν σας δώσαμε λόγο να υπάρχετε κάτι εκάμαμε και εμείς.

Α, ώστε ο λόγος ύπαρξης μας είναι οι Φάλιες. Πιστεύκεις τα τούτα που γράφεις στ'αλήθκεια; Μεν αππώνεσαι. Τα κείμενα μας ως τωρά ασχοληθήκαν κυρίως με το θέμα της πραχτικής συνεργασίας αναρχικών και αριστεριστών, με την κριτική της σχέσης εξωκοινοβουλετικής αριστεράς και κράτους, με μια κριτική αναθεώρηση για τις “κινηματικές διαδικασίες” μέχρι στιγμής, με σκοπό να προτείνουμε μια γενικότερη αλλαγή σκεπτικού εντός του αναρχικού χώρου της Κύπρου. Η κριτική στις Φάλιες ήταν δευτερεύον και κυρίως επροέκυψε αφού μας απάντησες.

Παραμένει το γεγονός ότι δεν μπορείς να απαντήσεις στην κριτική με επιχειρήματα, ούτε μπορείς να τεκμηριώσεις τους χαρακτηρισμούς όπως “γεμάτη ανακρίβειες”, “υποκριτική...δικηγορίστικο” “πουλούμε ιδεολογική καθαρότητα” και άρα αντί επιχειρήματα χρησιμοποιείς την λασπολογία. Τώρα το μόνο σου “επιχείρημα” είναι ότι “οι Φάλιες υπήρξαν και έδρασαν” ενώ στην πραγματικότητα η κύρια δραστηριότητα των Φαλιών με διαφορά είναι η παραγωγή κειμένων (δηλαδή είναι και αυτή “κριτική επιτροπή”). Όσον αφορά τις υπόλοιπες δραστηριότητες (συμμετοχή στην ALERT και τις άλλες που απαρίθμησες πιο πάνω) αμφισβητήσαμε με επιχειρήματα τις θεωρητικές προϋποθέσεις τους και αμφιβάλλουμε για την αποτελεσματικότητα τους στην πράξη. Σημειώνουμε επίσης ότι από τους 3 όρους για την συμμετοχή σας στην Αντιφασιστική Πρωτοβουλία με τους οποίους δικαιολόγησες την συνεργασία σας με την ΚΙΣΑ, κανένας δεν τηρήθηκε στην πρόσφατη Αντιφασιστική Ημερίδα (η οποία στο μεταξύ ήταν και αυτή μια “κριτική επιτροπή” και τίποτα παραπάνω).

Από πότε ο αντι-εξουσιαστικός χώρος ήταν εναντίον της κριτικής; Η κριτική είναι υγιής και απαραίτητη.

Να διευκρινίσουμε ότι άμαν είπαμε “το θεωρούμε δεδομένο ότι μελλοντικά οι φάλιες θα προσέχουν ιδιαίτερα για τις τοποθετήσεις τους και το όλο σκεπτικό τους, μιας και εκτεθήκαν” δεν είχαμε σκοπό να μιλήσουμε δασκαλίστικα ούτε απειλητικά, το μόνο που θέλαμε να επισημάνουμε είναι ότι παρόλον που ο Μάριος εσκεμμένα αποφεύγει να απαντήσει με σοβαρότητα στην κριτική πιστεύουμε ότι την λαμβάνει υπόψη μπας και χάσουν οι Φάλιες αξιοπιστία μέσα στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Συμφωνούμε με την παρατήρηση στο κείμενο του atepale ότι “οι φάλιες με το να παίζουν σε αυτό το υποτίθεται ενδιάμεσο επίπεδο, προωθόντας συστημικές / ρεφορμιστικές διαδικασίες και την ίδια στιγμή να φλερτάρουν με αντιεξουσιαστιή ορολογία και συνεργασίες με ομάδες που υποτίθεται πως είναι καθαρά αναρχικές, λειτουργούν ως η γέφυρα που φέρνει τους αναρχικούς σε συνεργασία με αριστερές οργανώσεις όπως η ΚΙΣΑ ή η Ανατροπή”.

Τέλος να σημειώσουμε κάτι που θα έπρεπε να ήταν αυτονόητο, πως καταδικάζουμε την τακτική του Κυπριακού Ενδομήδεια του να βγάζει προσωπικά δεδομένα, φωτογραφίες και να λέει ψέματα και διαστρεβλώσεις τόσο για άτομα (“φαλιαδόρους” και μη) όσο και για την περιοχή της Φανερωμένης, στοχοποιώντας τους δηλαδή. Δεν είναι πραγματικό Indymedia αλλά το προσωπικό blog των διαχειριστών του.