Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση

Πάρακάτω ακολουθούν οι απαντήσεις των άλλων με τα δικά μας σχόλια σε bold

Μάριος

δεν έχω πρόθεση να συνεχίσω τούτη την συζήτηση άλλο αφού δεν έχει και νόημα να προσπαθεί κάποιος να μιλήσει με ανθρώπους που βλέπουν τόσο στενά τις κινηματικές διαδικασίες.
αλλά ας δούμε μερικά παραδείγματα για να εξηγήσω τι εννοώ :
οι Φάλιες - Ατυπος στήριξαν το Καρτάς .Τι έμεινε που τούτο το πράγμα;
Μήπως οι εσωτερικές του αντιφάσεις . οι αριστεριστές του ; οι αναρχικοί του ;οι τουρκοκύπριοι του ; οι ναιναικοι του;
τα πάρτι του;
εκείνο που έμεινε ισχυρίζομαι είναι ότι για πρώτη φορά στην σύγχρονη κύπρο υπήρξε μια κοινότητα ανθρώπων η οποία λειτούργησε με βάση την αυτοοργάνωση. Σε αυτό τον χώρο βρέθηκαν πολλοί που ξέρεις και οι οποίοι αποτελούν τον αντιεξουσιαστικό χώρο.
αν εκολλούσαμε τότε σε ιδεολογήματα μπορεί να μην υπήρχε ούτε τούτο το φόρουμ που γράφεις .

οι φάλιες και πολλοί άλλοι στηρίξαμε και στηρίζουμε τα Αγράμματα . Αν εκολλούσαμε στις διαφορές μας δεν θα υπήρχε τούτη η δυνατότητα να βρεθούμε πολλοί που μας σε διάφορες ενδιαφέρουσες συζητήσεις αυτομόρφωσης επιμόρφωσης και ενημέρωσης.αλλά και οργάνωσης δράσεων .
φτιάξαμε μια σελίδα εναλλακτικής ενημέρωσης προβάλλοντας όχι μόνο τις δικές μας απόψεις αλλά και άλλων με τους οποίους μπορεί να μην συμφωνούμε σε όλα .(μπορούσε να γίνει και καλύτερη αλλά τόσα μπορούσαμε )

στηρίξαμε το αλερτ, την αντιφασιστική πορεία, τον Μανώλη . Όχι κάνοντας ανώνυμη θεωρία αλλά συμμετέχοντας ενεργά και επώνυμα .
τι έμεινε από το ΑΛΕΡΤ;
οι αριστεριστές ή ο ντόρος εναντίον της αστυνομίας
τι έμεινε από την μεγάλη αντιφασιστική; οι δηλώσεις του Πολυκάρπου ή ότι σταματήσαμε τους φασίστες στον δρόμο ;
τι έμεινε από την διαδήλωση εναντίον της σκούπας ;

τι έμεινε από την μεγάλη κινητοποίηση για τον Μανόλη ;
οι τροσκιστές ή η πλατεία ;

Το σίγουρο είναι πως είτε δεν μπορείς είτε δεν θέλεις να απαντήσεις με επιχειρήματα επί των συγκεκριμένων θεμάτων που θίξαμε, που δεν είναι «θεωρία» αλλά αφορούν καταστάσεις που έγιναν στην πράξη. Με τα παραδείγματα που λες πιο πάνω ανοίγεις μεγάλη κουβέντα αλλά έτσι σύντομα: σχεδόν σε όλα τα πιο πάνω μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι πολλές φορές αριστεροί ή άτομα από τις Φάλιες προσπαθούσαν να καπελώσουν ή να καθοδηγήσουν τη φάση. Η αυτο-οργάνωση που αναφέρεις και η αρμονική συνύπαρξη διαφόρων τάσεων έφαγαν πλήγμα από αυτές τις ενέργειες και βλέπουμε παρόμοιες νοοτροπίες να αναπαράγονται και στις συνεργασίες για τις πορείες. Αποφεύγετε την ουσία γιατί τόσο καιρό τα ανέχεστε αυτά και σε κάποιο βαθμό τα κάνετε οι ίδιοι. Αλλά ας τα χώσουμε κάτω από το χαλί μπας και χαλάσει το κλίμα και λιγοστέψουν τα νούμερα του «κινήματος». Και τι κίνημα είναι αυτό; Με αυτές τις λαδκιές και υποκρισίες πώς υπάρχει σεβασμός για μια υγιή βάση συνεργασίας, αυτο-οργάνωση κλπ;

είναι εύκολο να πουλούμε ιδεολογική καθαρότητα.
αλλά δεν είμαστε θρησκευτική οργάνωση . λειτουργούμε στην βάση της δημιουργίας καταστάσεων που επιτρέπουν την ανάπτυξη κινηματικών διαδικασιών στην βάση της αυτοοργάνωσης και της δικτύωσης για δράση .

Δεν πουλούμε, αυτή είναι μια πελλάρα που πλασάρετε – μαζί με τα ειρωνικά υπονοούμενα - για να αποφύγετε την ουσία της κριτικής. Και τα θέματα που θίξαμε ακριβώς υποσκάπτουν τις κινηματικές διαδικασίες.
ζούμε σε μια έρημο τέτοιων διεργασιών και είναι φανερό ότι έχουμε πολλή δρόμο να καλύψουμε για να είναι όλα αυτά ιδανικά.
για αυτό δεν θα πουλήσουμε αναρχισμό που τα βιβλία .
η πράξεις φέρνουν τα αποτελέσματα. και τα αποτελέσματα δεν είναι αόρατα.
σίγουρα υπάρχουν πολλοί δρόμοι . αν έχεις καλύτερους τρόπους μπορείς να τους υλοποιήσεις και εμείς θα είμαστε στο πλευρό σου . αλλά μην μας πουλάς ανώνυμη κριτική. κάνε κάτι που να προσφέρει στο κίνημα και μην τρώεις την ώρα σου και την δική μας.

Δεν θα καλυφτεί ο δρόμος με το να παίζουμε πελλό για σοβαρά και υπαρκτά προβλήματα ούτε και βοηθείται το κίνημα με το να έχει σάπιες βάσεις. Το ότι η κριτική είναι ανώνυμη την κάνει αυτόματα λάθος; Ή είναι μια βολική πρόφαση να την αγνοήσουμε;

τελειώνω με ένα κομμάτι της ιταλικής ομοσπονδίας ιταλών αναρχοκομουνιστών η οποία θέτει και το πλαίσιο αρκετά καλύτερα από μένα (αν και η απόδοση στα ελληνικά δεν είναι και πολύ καλή το γενικό νόημα βγαίνει)

........Όμως, η ενότητα και η αλληλεγγύη που εξαφανίζονται από τον χώρο εργασίας, από τα συνδικάτα, από τους αγώνες στις γειτονιές, από τις διαδηλώσεις και τις απεργίες, μπορούν να ανακτηθούν, να τεθούν εκ νέου σε εφαρμογή. Αλλά μόνο μέσω της αργής, προσεκτικής εργασίας των επαναστατών αγωνιστών οπουδήποτε απαιτείται η παρουσία τους, η πολιτική τους ευφυΐα και η ικανότητά τους να ενώνουν και όχι να διαιρούν, καθώς και η ανάπτυξη της αλληλεγγύης και όχι του ανταγωνισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ρόλος των Αναρχικών Κομμουνιστών, κάθε μέρα και όπου είμαστε παρόντες, είναι να συνεχίσουμε να εξαπλώνουμε τις ελευθεριακές, αυτοδιαχειριστικές και αντιϊεραρχικές πρακτικές και σχέσεις ως τη μέθοδό μας, να προωθούμε σταδιακά τις εναλλακτικές ιδέες και στόχους απέναντι στον καπιταλισμό και τα Κράτη ως την πλατφόρμα μας, καθώς και να οικοδομήσουμε την αλληλεγγύη και την υλοποίηση κοινών σχεδίων, ακόμα και σε διεθνές επίπεδο.

Στηρίζοντας αυτούς τους τομείς των συνδικάτων και των κοινωνικών αγώνων που είναι ακόμη σε θέση να υπερασπιστούν τον εαυτό τους και απαιτούν την αναδιανομή του πλούτου, αντί της κοινωνικοποίησης των ζημιών, σημαίνει οικοδόμηση μιας ταξικής εναλλακτικής λύσης εδώ και τώρα.

Στηρίζοντας τους αγώνες για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων που έχουν ήδη αποκτηθεί διευρύνοντας την εφαρμογή τους σε αυτές που σήμερα εξαιρούνται, καταπολεμώντας τις διάφορες μορφές ποινικοποίησης της φτώχειας που βρίσκεται στη ρίζα της έντασης του ρατσισμού που επικρατεί γύρω μας, υπερασπίζοντας τα κοινά αγαθά μας προωθώντας πιο προηγμένες ενωτικές επιθέσεις, σημαίνει οικοδόμηση μιας εδώ και τώρα εναλλαγής στην ερημοποίηση και εμπορευματοποίηση της περιφέρειας.

Δημιουργώντας δίκτυα και συντονιστικά τα οποία να μπορούν να ομοσπονδιοποιήσουν αυτές τις οργανώσεις και τις ενώσεις που αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό ή που αντιστέκονται στον ίδιο κίνδυνο είτε πρόκειται για νεοφασισμό, ρατσισμό, πατριαρχία, ομοφοβία ή ρύπανση, ιδιωτικοποιήσεις ή ιμπεριαλιστικούς πολέμους, κλπ.), συλλογικά όργανα που μπορούν να αναπτύξουν κοινούς πολιτικούς, πολιτισμικούς και οικονομικούς στόχους με σκοπό την προώθηση των αγώνων που μπορούν να οδηγήσουν σε μια πιο συμμετοχική και συνεπώς πιο δίκαιη κοινωνία, χωρίς να πέφτουν στην παγίδα της μεταβίβασης αρμοδιοτήτων, όλα αυτά σημαίνουν την οικοδόμηση της ελευθεριακής εναλλαγής.

Federazione dei Comunisti Anarchici (Ομοσπονδία των Κομμουνιστών Αναρχικών)

Fano, 1 Νοέμβρη 2010

Δεν θα σχολιάσουμε το πιο πάνω κείμενο. Είναι άσχετο με την ουσία της κριτικής μας για συγκεκριμένες καταστάσεις που αφορούν την Κύπρο ειδικά. Μας φαίνεται ότι ρίχνεις αποσπάσματα και αναφορές σε άλλους αναρχικούς για να πουλήσεις (δική σου λέξη) υπόβαθρο και να αποπροσανατολίσεις. Οι απαντήσεις σου δεν έχουν αρκετή σοβαρότητα παρά αμυντική διάθεση και πίκκα. Είμαστε σίγουροι πως αυτά που λέμε είναι αρκετά ακριβή και όσο αντικειμενικά γίνεται χωρίς λασπολογία. Πολύς κόσμος νομίζουμε τα έχει αντιληφθεί αν και δεν το αρθρώνουν ξεκάθαρα.

Ενώ υποβιβάζεις την κριτική με διάφορα προσχήματα αντί να απαντήσεις, το θεωρούμε δεδομένο ότι μελλοντικά οι φάλιες θα προσέχουν ιδιαίτερα για τις τοποθετήσεις τους και το όλο σκεπτικό τους, μιας και εκτεθήκαν, τόσο από μας όσο και από το άλλο κείμενο του atepale.


Ανάφεντος
..συμφωνω με την θεση οτι σε ενα χωρο/κινημα τζαι ιδιατερα αντιεξουσιαστικο/ελευθεριακο, εν να υπαρχουν πολλες θεσιες...τζαι σαφως η μειοψηφικη [σε καποιες φασεις η γενικα] θεση της καθαροτητας πρεπει να αρθρωνεται...
με την ιδια λογικη νομιζω θα μπορουσε να γινει αποδεκτο οτι ο λογος αθρωνεται τζαι αναλογως ακροατηριου..αν λ.χ. μιλας τζαι ευρυτερα εκτος χωρου τζαι πρεπει να πεισεις τον κ. ταδε που τα περα, αναποφευκτα θα μιλησεις στο πλαισιο που τον περιβαλει..προσπθωντας να αντλησεις ελευθεριακες η ανθρωπινες τασεις για να μετακινησεις ειτε το ατομο ειτε τον δημοσιο λογο προς μια πιο ελυθεριακη κατεθυνση...

για να ερμηνευτει καλλιτερα, τζαι στα πλαισια του χωρου, η ιστορικη ειρωνεια [το χιουμορ της ιστοριας] να υπερασπιζουνται αναρχικοι [λογικα επρεπε να πω οτι το πανω ηταν τροσκιστικο αλλα η αναφορα ηταν στην σημειολογια της σημαιας τζιαμαι] "αστικα" [αλλα τζαι δημοκρατικα] δικαιωματα..
τα δικαιωματα εν μηχανισμοι ισχυος - αλλα ενεν οπως οι νομοι που επιβαλει το κρατος..πολλα δικαιωματα [τα παραπανω νομιζω - ακομα τζαι το επαρατο της ιδιοκτησιας..:)] εκρδηθηκαν με αγωνες...τζαι εν μηχανισμοι αμυνας..του ατομου..των εργαζομενων [το δικαιωμα σε συντεχνιες εκερδηθηκεν]...
τζαι νομιζω οτι αν δουμε τον ευρυτερο αγωνα στον οποιο μπορει να συμμετεχουμε σαν αναρχικοι/αντιεξουσιαστες/ελευθεριακοι κλπ, σαν ιστορικο τοτε θα δουμε οτι μερικα που τουτα τα δικαιωματα μπορει να επεκταθουν..εν τουτο που οδηγησε μεγαλες μεριδες του ιστορικου αναρχικου χωρου στον αναρχοσυνδικαμισμο στην περιοδο 1880-1940, τζαι υστερα που το 60 σε παρεμβασεις στα πλαισια του εναλλακτικου χωρου τζαι των νεων κοινωνικων κινηματων..ο τσομσκυ αρθρωνει ακομα πιο κεντρωο συγκριτικα λογο αλλα εν σαφης η θεση του για διεευρυνση του χωρου της ελευθεριας μεσα που την κριτικη σκεψη τζαι τεκμηριωση στον δημοσιο χωρο/σφαιρα...
γενικως εν τζαι τουτη μια δουλεια που πρεπει να γενει..

στην κυπρο αναποφευκτα θα πρεπει να δουμε τζαι το ιστορικο μας σταδιο οπου μια σειρα νομοι εφαμροζουνται επιλεκτικα..το να λαλεις οτι οι μπατσοι εν καμνουν τζηνο που εφαμροζουν τυπικα σε αλλες περιπτωσεις δειχνεις το αορατο σιερι της εξουσιας...την κληρονιμια του γιωκρατσισμου..τζαι φυσικα το προβλημα εν το αστυνομικο κρατος - αλλα, για να επαναλαβω το αυτονοητο, εν καλιτερη [ιστορικα] η αστικη δημοκρατια που την μοναρχια..πιο κοντα στο οραμα της ελευθεριας...
η κριτικη για την ενασχοληση με τουτο το ειδος ρητορικης/τυπου αντιπαραθεσης εν φυσικα "δικαιωμα" [..:)] στο χωρο...αναποφυεκτο τζαι ιστορικα απαραιτητο νομιζω...
αλλα η ταπεινη μου αποψη εν οτι η αντιπαρθασεη στην λαρνακα [ανεξαρτητως τι θα εκαμνα η τι θα εκαμαναμε αν ειμαστεν τζιαμαι] ηταν μια εκρηξη της αρνησης να κινηθει ο χωρος προς τον διαλογο με τον mainstream λογο...

οποτε [περα που τον συγκεκριμενο διαλογο] εν καλα ισως να δουμε τζαι το γεγονος σαν τεθκιο..οϊ απλα σαν προθεση..
κατα τα αλλα..τωρα να δουμε παρακατω...

Έτσι που γράφεις αλόπως μόνον εσύ καταλάβεις τι θέλεις να πεις, το σχόλιο σου εν γεμάτο αυτο-αναφορικότητα. Συμφωνείς και συ ότι άμαν γράφει κάποιος ανώνυμα δεν αξίζει της ίδιας προσοχής; Το θέμα του καπελώματος και της υποκρισίας εν θέμα ιδεολογική καθαρότητας; Ιντα μπου λαλείς;


Φικρής

εν θα εμπλακώ επί της ουσίας όι μόνον επειδή η θέση της "ιδεολογικής καθαρότητας" εν μειοψηφική τζιαι περίπου συνώνυμη της απραξίας τζιαι της αποχής που μαζικές κινηματικές διαδικασίες (τζιαι τούτον είδαμεν το στην πράξη τζιαι στην ιστορία), αλλά τζιαι επειδή η συγκεκριμένη ανώνυμη κριτική έννεν καν ουσιαστική

Διαστρεβλώνεις όπως σε βολέυκει. Την κουβέντα για ιδεολογική καθαρότητα πετάσσεις την για να αγνοήσεις την ουσία. ... Και οδηγεί στην απραξία ... έχτισες τον αχυράνθρωπό σου και ξεμπέρδεψες ...  Α, τις μειοψηφικές απόψεις εν τις λαμβάνουμεν υπ’όψιν αφού εν λάθος σίγουρα. Πάντως νομίζουμε εν εδραιωμένη άποψη μες τον Α/Α χώρο να μεν γίνεται καπέλωμα, να μεν έχει υποκρισία και ψέμα και να έχει σεβασμό στις συνεργασίες. Μειοψηφική τάση είναι το ας μας καπελλώνουν, χρησιμοποιούν και κοροϊδεύουν φτάνει να είμαστε πολλά άτομα στις πορείες. 

Μειοψηφική τάση είναι επίσης το να απαιτούμε από την αστυνομία να καταστείλει εθνικιστές και μετά να χαριεντιζούμαστε ότι τους σταματήσαμε στον δρόμο.
 
θα επισημανω απλά μόνο μια που τες εξόφθαλμες διαστρεβλώσεις της
που νομίζω εν γενικόττερα ενδεικτική της αντίληψης των "ανώνυμων"
(η ανωνυμία ως μορφή παρέμβασης έσιει το χάζιν της, άμαν η ανωνυμία ανυψώνεται σε πολιτικό πρόταγμα τζια περιεχόμενο που μόνη της εν στρουθοκαμηλισμός)

Ή είσαι χαμηλής αντίληψης ή σκόπιμα εφευρίσκεις πως η ανωνυμία εν πολιτικό πρόταγμα μας. Οι παραπάνω στα φόρουμ εν ανώνυμα που μιλούν όπως και εσύ. Εμείς απλώς το δηλώνουμε στο nickname μας σαν λογοπαίγνιο με τη φράση ανώνυμοι αλκοολικοί. Αλλά βρήκες την αφορμή να τα διαστρεβλώσεις για να υποβαθμίσεις την κριτική μας και να μας λες και στρουθοκάμηλους ... Στρουθοκαμηλισμός είναι το να αγνοείς εξόφθαλμες μαλακίες που γίνονται στον χώρο.

φάλιες - "για το πολιτικό ξεγύμνωμα του απορριπτικού πυρήνα από κάθε επίφαση πολιτικής ορθότητας ή πολιτικής σοβαρότητας"

Πιο πριν από αυτό οι φάλιες μιλούσαν για τους εθνικιστές που δεν μπορούν να χωριστούν σε αντικατοχικούς / πατριώτες κλπ. Δηλαδή ταπελλώνονται όλοι σαν εθνικιστές ακόμα και αυτοί που διαλέγουν άλλη ταυτότητα π.χ. αντικατοχικός. Απλώς είναι ψεύτες...

αντίληψη ανώνυμων - "για να ταυτίσετε τους βίαους ρατσιστές του ΕΛΑΜ με ολόκληρο τον χώρο του απορριπτικού Όχι"

σχόλιο - άμαν κάποιος ταυτίζει έναν ολόκληρο χώρο με τον πυρήνα του εν γενικόττερο το πρόβλημα αντίληψης....

Όπως είπαμε και στον Μάριο νομίζουμε ότι είναι έγκυρη η κριτική μας για τις συνεργασίες στις πορείες κλπ. Με πολιτικάντικο τρόπο προσπαθείς να βρεις αφορμή – ή να την κατασκευάσεις – για να υποβαθμίσεις αυτά που λέμε. Τα γεγονότα όμως είναι λίγο πολύ γνωστά και πιστεύουμε πως και άλλος κόσμος προβληματίζεται.